sobota 30. listopadu 2013

Další nářadí od Fiskars

Tak po dlouhé době jsem si pořídil další nářadí od firmy Fiskars.


Pro ty co to znají by byl popis zbytečný, ale přesto ;-) - zleva doprava.


První je vidlice, která se používá při krájení například horkého masa a nebo já ji rád používám při obracení bramboráků.

Druhý je nůž na chleba - pečivo - zrovna tak jako chléb tak i křupavou bagetu krájí jako by nic. Jeho vlnkovité ostří je tenké a přesto je nůž pevný. Koupil jsem ho až po několika násobném vyzkoušení u švagra. Musím říci, že lepší nůž na krájení chleba jsem zatím v ruce neměl. Článek o nožích Fiskars.

Pak to jsou dvě kuchařské lžíce se silikonovým okrajem jedna je s plochou špičkou. Tady bych chtěl napsat to, že silikonový okraj je naprosto luxusní při "práci s hrncem", dostane z něj úplně vše a taky jedno mínus, na které jsem narazil a tím je ergonomie. 
Oproti všem ostatním věcem co jsem kdy od Fiskars měl, tyhle moc do ruky nepadnou.

A poslední jsou dvě stejné lopatky, které se výborně hodí na podebrání čehokoliv (volské oko, pizza, koláč, steak z lososa atp.) a jsou dost velké. Okraje po stranách jsou silikonové, ale přední část je bez něj. Zatím nevím proč, snad to jako výhodu ukáže čas strávený při práci s ní.
(Tak už to vím je to k ničemu a víc o tom jak jsem jí usmažil najdeš v článku o pinzetě.)

Vše jsem pořídil za příjemné ceny na www.fiskars-shop.com




1 komentář:

  1. Vůbec jsem nevěděl, že Fiskars dělá i doplňky do kuchyně. Já tuto značku znám hlavně ve spojení se zahradním nařadím. Myslím si, že co se zahradního nářadí týče, tak Fiskars patří mezi špičku. Sám mám doma několik kusů nářadí od této značky a nemůžu si je vynachválit. Je pravda, že nebylo nejlevnější, ale za kvalitu si člověk prostě musí trochu připlatit.

    OdpovědětVymazat