neděle 28. dubna 2013

Bylinkový záhon - výstavba VI.

Tak je jaro. Řekl jsem si ,že by bylo na čase hnout se záhonem a tak jsem se do toho pustil. 


Svah směrem na sever jsem pokryl vrstvou písku. Na horní část jsem začal vršit kompost smíchaný s pískem. Teď ho tam je asi 10 cm. Ještě dalších 20 cm bude z toho samého materiálu a zvažuji co bude posledních 10 centimetrů.


Mezitím vesele roste pažitka, obráží šalvěj a chytá se saturejka. Hodně pomalu se probírá máta.



A tady je jedna fotka ze založení nového kompostu.

Jako první vrstvu jsem použil nastříhané větve z vrby, co na podzim ořezal soused. Ještě že to nespálil ;-). Na to jsem začal dávat materiál z vrchu kompostu předchozího, který se ještě nestačil rozložit. Jako základ to bude vynikající.


Zbytek kompostu, který je již hotov přijde na bylinkový záhon.





Žádné komentáře:

Okomentovat