pondělí 19. listopadu 2012

Bylinkový záhon - výstavba V.

Trochu jsem zanedbal výstavbu, ale hlavně přidávání fotek z jejího pomalého postupu.

Tak teď toho bude trochu víc najednou.



Před zimou jsem se snažil přikrýt bylinky, které zůstanou na záhonu přes zimu. Použil jsem na to větve, které jsem ostříhal při úpravě stromů.



Pravděpodobně z pecek datlí mi vyrostly palmy přímo na kompostu. Tak jsem to musel zachytit na fotce.



Rozmarýn co jsem dostal od Kuby. Jeden jsem dal do květináče a druhý přímo na záhon. Ten v pozadí jsem koupil v obchodě.


Několik bylin na provizorním místě je tam saturejka, levandule, majoránka, kopr a bazalka. Vpravo je vidět šalvěj.


Jako základ jsem použil polámané cihly po demolici (viz předchozí článek), které jsem nepoužil na stavbu zdi. Podle odborných knih by měli přes den akumulovat teplo, které by přes noc měli uvolňovat. Tak uvidíme ;-).


Oregano, pažitka a v pozadí libeček.


Další foto z výstavby. Začínám z jižní strany přidávat zeminu s kompostem.




Detail bylinek - nalevo pažitka, uprostřed motýl na oreganu, napravo máta a v pozadí je vidět šalvěj.


Motýli na oreganu.




Takto se mi na kompostu rozrostly okrasné dýně.


Tak snad na jaře se mi stavba záhonu podaří dotáhnout do úspěšného konce ;-)


Žádné komentáře:

Okomentovat